Home iPhone 7 iPhone 7 Plus recensie

Begin september heeft Apple alweer haar nieuwe toestel uitgebracht, de iPhone 7. Naast de iPhone 7 heeft Apple natuurlijk ook weer een grotere variant uitgebracht, namelijk de iPhone 7 Plus. De iPhone 7 Plus beschikt over flink wat nieuwe specificaties, waardoor het toestel weer een echt toptoestel is geworden.

Een vernieuwde camera
De iPhone 7 Plus beschikt over een compleet vernieuwde camera. Het nieuwste toestel van Apple heeft namelijk een dubbele camera aan de achterkant. Beide camera’s beschikken over 12 megapixels, waar prachtige foto’s mee gemaakt kunnen worden. De ene camera beschikt over een groothoeklens, terwijl de andere camera juist over een telelens beschikt. Dit samen met de vergrote diafragma, maakt het mogelijk dat er ook prachtige foto’s in het donker kunnen worden gemaakt. Beide camera’s beschikken over deze vergrote diafragma, waardoor er enorm veel licht wordt gevangen. Naast een vernieuwde camera aan de achterkant, heeft Apple er ook voor gekozen om de FaceTime HD camera aan de voorkant van het toestel aan te pakken. Deze camera beschikt over 7 megapixels en hiermee kunnen er prachtige selfies worden gemaakt.

Verschillende modellen
De iPhone 7 Plus is in maar liefst vijf verschillende modellen te verkrijgen. Naast de bestaande kleuren is de iPhone 7 Plus ook te verkrijgen in het mat zwart en in glanzend zwart. De nieuwe modellen geven de iPhone 7 Plus een totaal nieuwe look. Ook is de iPhone 7 Plus te verkrijgen met een groter opslaggeheugen. De iPhone 7 heeft namelijk een opslaggeheugen vanaf 32GB. Daarnaast is het toestel ook te verkrijgen met een opslaggeheugen van 128GB en 256GB. Hier zullen de gebruikers enorm blij mee zijn. De iPhone 7 plus draait op de vernieuwde A10 Fusion-chip. Deze chip zorgt er voor dat het toestel vele malen sneller is, maar daarnaast ook een stuk zuiniger. Hierdoor kan er het optimale uit de iPhone 7 Plus worden gehaald.